Efter min lettere uheldige leverance fra nemlig.com Valentines Dag, skrev jeg igår til nemlig.com og fik en meget beklagende nemlig.com marketingchef i røret.
Jeg fik krediteret mine bøffer og de æg, der var røget sig en tur efter chaufførens måske lidt hurtige kørsel – og oveni kvitterede de med 2 x hjemmelavede færdigretter fra den tilknyttede slagter.
Jeg må sige, at jeg er imponeret – bare lidt – over de initiativer virksomheden tager i brug for at få glade og tilfredse kunder. Det er ikke mange, der går til den grad af involvering i en sag?
Efter min temmelig skuffende forpjuskede omgang krydderurt til 25 kroner, foreslog jeg endvidere nemlig.com, at man på hjemmesiden skriver – et eller andet sted! – at varefotos kunne risikere at variere fra de aktuelle varer man faktisk fik hjem. Bare så man i det mindste er advaret. Det tror jeg alligevel godt de kunne se ideen i, efter at have set billedet af min busk…
Hvis du er intereseret i at se Jan Møller – marketingchefens – reply, så klik her, og læs hans kommentar nederst 🙂
Jeg har også gode erfaringer med, at de hos nemlig behandler en som en kunde, de gerne vil beholde. Havde ikke fået leveret det kød, jeg havde bestilt, og de tilbød straks etferlevering af en bedre udskæring, end den jeg havde bestilt. Det er god stil! (Men til de priser skal stilen på den anden side også gerne være i orden 😉 alle varer koster liiige et par kroner mere, men man sparer til gengæld at bruge tid og kræfter på at handle stort ind)
Hej Anonym.
Ja, det har du helt ret i – altså i begge dele. Men nogen gange er det bare virkelig smart, når planerne for ugen lige er liiidt stramme. Er glad for at jeg kontaktede dem, for man får virkelig følelsen af, at du er meget værd for dem!