De fleste bloggere skriver glad hver uge, dag eller måned… og har det fint med det.
Så er der os andre, der har lidt tricks gemt oppe i ærmet. For det sjove er vel, når ens blog bliver besøgt og læst af andre ikke?
Mange bloggere er dog lidt mere hardcore – de vil sgu findes på Google, så de optimere og optimerer og jeg skal komme efter dig. Jeg må så også lige indskyde, at mine egne eksperimenter med SEO (Search Engine Optimization) rent faktisk var noget af det, der bidrog til at søge job med succes i pølseenden. Gå ind på Google og søg på “mælkefri creme brulee” og I forstår hvorfor. Det der med “show don’t tell” var ligepludselig piece of (mælkefri) cake´…
Nå, og så er der de gange, hvor man ikke gør en pind for det, og man bliver fundet og ligger højt på nogle ord, som man overhovedet ikke tænkte nærmere over. Sådan var det også for mig, da jeg for nylig kiggede på min Google Analytics account og så, at det mest begloede indlæg handlede om brunch på Nimb. Da jeg gik på Google, fandt jeg så ud af hvorfor!
Well, resultatet af henvendelsen blev faktisk, at Nimb gerne ville invitere mig på en omgang brunch, fordi det eksisterende koncept de kørte, var ændret. Min anmeldelse var de glade for, men så ville de hellere have, at den var up to date! Jeg har nu lovet dem, at jeg vil medbringe mit kamera og ærlige mening om deres luksusbrunch foran kaminen.